POPMYADS

REKLAM.TL

12 Ekim 2013 Cumartesi

Hüseyin Kağıt - Böyle Olsun İstemezdim (2013) Yeni Full Albüm İndir

Hüseyin Kağıt - Böyle Olsun İstemezdim [2013] FuLL Albüm İndir



Hüseyin Kağıt - Böyle Olsun İstemezdim (2013) İndir Albüm Download

1.Zalime Selam Söyleyin Gelsin
Söz & Müzik: Ahmet Kağıt

2.Sen Ne Dersen O Olur
Söz & Müzik: Mehmet Edip Gedik

3.Eden Ettiğin Bulur
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

4.Amma Batar Amma Çıkar
Söz: Mustafa Öztürk
Müzik: Kadir Şeker

5.Bu Teker Fazla Gitmez
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

6.Böyle Olsun İstemezsin
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

7.Zaman Aynı Ne Değişti
Söz & Müzik: Mehmet Edip Gedik

8.Mendilden Bohca Olmaz (Zurnacı)
Söz & Müzik: Nuri Erkaya

9.Antepten Öteden Maraş'ın Yolu
Söz: Yunus Taşkın
Müzik: Ahmet Satılmış

10.Yine Gel Tamam mı
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

11.Kaderde Gülecekmiş
Söz & Müzik: Sait Kağıt

12.Bildiğin Gibi Değil
Söz & Müzik: Ali Kınık

13.Ankara Kazan Biz Kepçe
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

14.Bahtım Aynı Duruyor
Söz & Müzik: Hüseyin Kağıt

15.Elfida
Söz: Emrah Aydoğdu
Müzik: Ömer Faruk Güney

192 Kbps Kalitesinde Orjinal CD 'den Riplenmiştir.


 


 

 
TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ

TIKLA TURBOBIT PREMIUM OL

TIKLA UPLOADED PREMIUM OL


...Keyifli Dinlemeler, Teşekkürü Unutmayınız...

5 yorum:

  1. Hastanım hüseyin kağıt

    YanıtlaSil
  2. Buyurun Arkadaşlar Sıcak Sıcak;

    Radyo Arabesk TÜRK Top 20 Listesi Albüm İçeriği

    Ahmet Satilmis - Ben Ölürüm
    Bayram Kaya - Sevmez Olaydim
    Cansever Ben Ne Günler Gördüm
    Bülent Gokce - Gittigin o yollar
    Bülent Sertaş Yaralı Gönlüm
    Enver YILMAZ Firardayim
    Ertugrul Polat - Unuttun Gitti
    Hakan Aslan - Cildiracagim
    Hakan Gürses - Gidersen Eğer
    Erol Budan Hayatımla Oynuyorsun
    Kamuran Akkor - YikiLmazdim Ben
    Kibariye - Hayat Merdiveni
    Mahmut Yüceltekin- Hic Mi Bana Acimadin
    Müslüm Gürses - Günahkar Oldum
    Oğuz Yılmaz - Yıkıla Yıkıla
    Rahmi Aydin - Raki Sarap Farketmez
    Tüdanya - Aldanma Çocuksun
    Yavuz Taner - En MutLu Gunumde
    SEMA SAHiN Zalimler Yere Batsin
    Zeki Erdem - Gizli Yara

    Rar Şifresi: Radyoarabeskturk.com

    http://yadi.sk/d/8131W7G9G39rA

    YanıtlaSil

TIKLA TEŞEKKÜRÜNÜ ET